fredag, november 14, 2008

Hjälp!!!!!

Hjälp mej snälla nån...Jessica "gnäller" på mej att jag skriver för sällan i bloggen men det är ju det att jag inte är nån van bloggare och vet inte vad jag ska skriva om!

Jessica kan du inte ge mej några tips, några punkter med förslag som jag kan skriva om. Känns som jag inte har nåt att skriva om.

Nu är det helg iaf, REDAN, tyckte nyss det var helg, veckorna går med raketfart, fattar inte de, de brukar ju vara tvärtom!

SNÄLLA ni som läser, kan ni inte lämna ett avtryck så jag har en hum om hur många/ hur få som verkligen läser min blogg?

Återkommer när jag förhoppningsvis fått lite tips av Jessica...

1 kommentar:

Anonym sa...

det är ju bara att skriva.. precis vad som faller en in i stunden. mkt mer behövs ju inte.. du kan ju iofs göra mitt veckoschema så har du några punkter om du tycker det är svårt?