torsdag, april 23, 2009

Seg som sirap...

...är just vad datorn är! Tar hundra år på sej för att komma in på sidorna, finns säkert en massa skit på den! har hållit på länge för att få till detta inlägg så det får bli lite kort.
Orken börja komma tillbaka så smått, om är lite i tagen men jag är nöjdare när jag börjar må bättre.
Har faktiskt orkat med att rensa lite rabatter framför huset så nu börjar det bli vårfint där. Ska köpa mej några vårblommor och sätta i några krukor nu i helgen. Som tur är behöver jag ju inte kratta våra "lilla" gård eftersom vi inte har några träd eller stora buskar som lövar ner.
Ska snart åka till Linn´s skola på kvartsamtal, sen är det väl det vanliga, åka till stan för att lämna Linn på cirkusen.

2 kommentarer:

Jessica sa...

hoppas det blir skoj med stadsbesök, skönt att du är piggare!

livet.hemmavid sa...

Ja, det är jättskönt, riktigt att jag känner i hela kroppen. Tar väl en sak i taget och känner mej för! Kul och kul att åka till stan, måste ju sjukksa Linn. I vanliga fall skulle jag handla men det blir inte förens lönen imorron så jag vet inte vad jag ska hitta på?