söndag, oktober 26, 2008

Tråksöndag

Happ, då var det söndag igen då! Jag verkligen hatar söndagar och har alltid gjort, allt är tråkigt då. Vad gör alla andra på söndagarna???
Kom nyss in efter att ha vinterfixat ute, äntligen blev det gjort så de känns skönt. Det har legat som ett ok över mina axlar att jag måste göra de, men det var faktiskt skönt att vara ute eftersom det är så fint väder. Så nu är det fint på bron och runtom.
Blev lite sugen på att baka kardemummaskorpor, funderar om jag ska göra en sats, det var ett par månader sen sist.
Ja det var väl allt tills vidare, hade inte så mycket att skriva idag...

2 kommentarer:

Jessica sa...

ja vad gör man på söndagar?? usch tråkdag.. funderade på att gå ut och gå.. men nej det får vara..

Anonym sa...

Ja, själv tog jag mej en "liten" promenad iaf, fick nog med friskluft när jag fixade ute!