tisdag, november 04, 2008

Händelselöst krafs!

Här på landet händer nada, kanske därför jag inte skriver så mycket! Längtar till helgen, då ska jag på 30-års kalas på Frösön, ska bli skoj! Måste bara hitta på nån bra present, tror jag vet vad, måste bara fundera lite till. Så var årets spökarhelg över, Linn hade en lite Halloweenfest med några kompisar här på fredagen, den blev lyckad och lättsam, så jag sa att hon får ha fler spontana festen för dom sköter sej så bra och städar ihop efter sej och så! På lördagen åkte vi till Storhogna, blev bjuden dit av kompisar som har stuga där så det var trevligt, som vanligt. Drack lite fina drinkar, åt en massa gott och öl förståss, inte att förglömma. Tobias håller på att övningskör för fullt, han har nyss fått tillståndet och hunnit köra några gånger men är skitduktigt, minns inte att det gick så lätt för mej när jag började, men jag tror att det finns i generna på pojkar för alla jag har varit med när dom övningskört i början är bättre än tjejer. För Tobias nu är det största gisslet att starta i dragläge, men det fixar han snart. Skönt att det har börjat blivit varmare, hoppas det håller i sej riktigt länge...hatar verkligen kylan. Huttrar redan vid nollsträcket, hur ska det då bli när det närmar sej -30. *ryser*

Inga kommentarer: