lördag, november 29, 2008

Less

Hade tänkt mej en trevlig eftermiddag hos Jessica med gott jukfika och pysslande, men bilen satte stopp för det! Helvetet startade inte när vi skulle iväg för batteriet var dött, troligtvis nån lampa som vart på över natten! Surt sa räven...

Så nu fick jag tid över till att fixa mina julfönster ist, har stått och strukit som en tok men nu sitter dom uppe i köket iaf pch stakarna ger ett milt sken, har nästan lite julkänsla. Bakade lussekatter igår för Linn har tjatat på mej i flera dagar men jag har inte haft lust, den inföll sej lite igår, och när det väl var klart så kom jag ihåg att det är ju inte SÅÅÅ jobbigt att baka sånna! Vill andvända mina nya bäbis oxå, ska komma på nåt gottigt att baka, bara jag har allt hemma som behövs, det är det värsta att när man väl vill göra nåt så är det ALLTID nån ingrediens som saknas, slår aldrig fel!

Tobbe är glad över den lilla snön som kommit och kyla för han är ute och åker skoter nu, fattar inte tjusningen men de, kallt, dragit och luktar illa!
Linn är hos en kompis och dom skulle visst baka, tur de så stillas hennes tjat på mej, för det går mej verkligen på nerverna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köra skoter är ju underbart, å så luktar det gott =) Jag älskar att köra skoter.

Caroline Nolhed sa...

Ja älskar också skoter, men inte luktar det gott om en? Nej fy bubblan då vill man duscha och byta alla kläder. Alla ytterkläder får hänga utomhus. That´s it.