fredag, november 28, 2008

Kyrkan

Idag ska vi till kyrkan och kolla när hela Linns skola sjunger in advent, tycker det brukar vara så mysigt. Känns skönt att gå till kyrkan ibland, speciellt när det är glatt. När vi bodde i Torvalla gick vi till kyrkan, hör och häpna, 1 gång i månaden...enda andledningen var att Linn var med i kören och det var familjegudstjänt varje månad där kören sjöng. Stillsamt och mysigt på sitt sätt!
Har tänkt jag skulle adventspyssla lite här hemma idag, fixa upp gardiner och stakar...förhoppningsvis får jag lite julkänsla sen jag varit i kyrkan och kan ta ett krafttag här hemma. Har lixom inte haft rätta känslan än, konstigt med mej jag är en sån som älskar julen och massa pyssel annars!

Har köpt goda ingedienser till en massa julbak och godis oxå, och då kommer mitt nyaste inköp väl till andvändning, hittade den på Elgiganten och bara tänkte att den måste jag ha! Kan bero på att min förra la av härom veckan, den hade nästan 40 år på nacken, så det var dax på en ny!!!!

Här kommer bild på skönheten:





3 kommentarer:

Anonym sa...

snygg!

Anonym sa...

Fan vilken snygg =)

livet.hemmavid sa...

Japp, min nya baby!