onsdag, november 19, 2008

Tung kväll

.


Kom nyss hem från minnesgudstjänsten, nu klarnade det. Har inte riktigt tagit in att han verkligen var död förens nu, allt blev så verkligt! Många sörjande var det, släkt och vänner till alla 3 som minste livet i olyckan. Det var väldigt fint och vacket, de flesta grät. Varför är livet så orättvist, varför just honom, och framförallt, varför just nu? Han var mitt i livet, eller det hade knappt börjat.

Det är som min kusin sa, varför skulle jag få stänga hans bok, när det egentligen är han som skulle stänga min?



4 kommentarer:

Virre sa...

Det var en verkligen fin minnesstund.

livet.hemmavid sa...

Ja, det var de var minnesvärt.

Anonym sa...

hej hej kul Pernilla att du läser min blogg=)
har kolla i din nu och måste ställa en nyfiken fråga vars du har köpt dem fina vita jul tjärnorna /// veronica

livet.hemmavid sa...

Veronica: Jag köpte dom billigt på Rusta ifjol för, jag tror det var en tia styck. Tyvärr är det inte med belysning men dom är väldigt fin och dekorativa!