fredag, januari 23, 2009

Baka, baka liten kaka..eller matbröd!

Idag har vi varit och STORhandlat *pust* Det är kul till viss del men när det blir för mycket känns det som ett helt företag! Kom hem sent och kom på att jag skulle prova ett nytt recept på en Thaispätta med ris. Det var spätta, purjolök, grädde, injefära, cocos, lime + salt och peppar så det var inte så svårt, gott blev det med!



Sen när vi ätit klart kom jag på att jag ville baka, finns det nåt roligare! Har hittat min husgud Leila Lindholm. Fick ju hennes bok i julklapp som jag bakar för fullt ur!


Har bakat hennes turbosnabba Filmjlökslimpa med en massa jox i och Focaccia!
Visar bilder på mina och hur hennes ser ut! Tycker själv att jag fick till dom bra och dom bara smakar SÅÅÅÅ underbart!




2 kommentarer:

Jessica sa...

åhh vad gott det ser ut =)

livet.hemmavid sa...

Ja, kan lova att det är det oxå!