onsdag, april 01, 2009

Har inget att skriva eller?

Nu var det några veckor sen jag skrev och egentligen har jag väl inget speciellt att skriva, det är väl därför jag inte skriver så ofta. Ska ta till mej Jessicas råd om att kanske bara skriva lite kort om vad som händer hos oss. Idag har jag iaf varit och fått en järninjektion, det gick bra, fick inga biverkningar, ingen metallsmak i munnen eller nåt så det var skönt. Annars är jag en sån som får de mesta biverkningar av alla mediciner jag tar! Jo, nåt har hänt, var till bästaste Camilla och körde en heldag med mitt hår, klippte mej, blekte bort det svarta och rosa och la i nån slags cappucinofärg aktigt. Det blev bra, jag är nöjd! Ska dock göra lite slingor i ljust och lite mörkt. Läste i en blogg om en tjej här i stan och såg bilder på henne när hon fixat håret och klippt sej som var hur snyggt som helst. Blev så inspirerad att jag gjorde allt detta. Känns att jag börjar bli lite, lite piggare, så nu börjar kanske livet. Förra tisdagen var Hb´t nere i 74 så inte konstigt att jag är trött, tror att det höjts lite nu, eftersom jag känner mej lite fräschare därför kändes det kul att fixa om mej lite.

Har tagit en massa kort igår på före och efter kort men ska fixa det lilla sista med håret så blir det ny korttagning, då ska jag lägga ut bliderna!

Inga kommentarer: